Deutsch DE

Prosze wprowadzić kod weryfikacyjny

Popraw kod weryfikacyjny

FAQ

Do kogo skierowany jest serwis UjakUrlop.pl?

 

UjakUrlop.pl to nowoczesny serwis turystyczny oferujący zakwaterowanie w różnego rodzaju obiektach, takich jak np. domki letniskowe, kwatery, mieszkania, pensjonaty, domy czy apartamenty. UjakUrlop.pl służy do zaplanowania wyjazdu, wyszukania interesujących noclegów i poznania okolicy.

 

W jaki sposób wyszukać ofertę?

 

Wyszukanie oferty może się odbyć na wiele różnych sposobów. Najłatwiej zrobić to za pomocą zaawansowanej wyszukiwarki, która pozwoli określić region i preferowany rodzaj obiektu. Później można skorzystać z wyszukiwania szczegółowego i znaleźć obiekty, które posiadają określoną cechę, np. wifi lub ręczniki dla Gości.

 

Jeśli jesteś zdecydowany na konkretną miejscowość możesz od razu wpisać nazwę do wyszukiwarki i otrzymasz wyniki tylko z tej miejscowości.

 

Jak skontaktować się z danym obiektem noclegowym?

 

Jeśli masz jakieś pytanie odnośnie terminu, bądź chciałbyś uzyskać inne informacje bezpośrednio od właściciela obiektu zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego, który znajduje się u dołu oferty. Właściciel otrzyma wówczas maila z informacją od Ciebie. Każdorazowo podajemy także numer telefonu do obiektu, najszybciej zarezerwujesz nocleg wybierając właśnie tę opcję. Nie zapomnij zaznaczyć, że wyszukałeś ofertę na UjakUrlop.pl!

 

Z jakiego powodu nie podajemy na stronie adresu email do obiektu?

 

E-mail obiektu jest ukryty ze względów bezpieczeństwa. Właściciel obiektu otrzyma mailowe zapytanie odnośnie noclegu po wypełnieniu przez użytkownika serwisu formularza kontaktowego.

 

Jak dodać ofertę mojego obiektu?

 

Aby dodać obiekt nowy obiekt do bazy należy kliknąć na pole „Dodaj obiekt za darmo” znajdujący się w prawym górnym roku ekranu. Pojawi się wtedy informacja o możliwości wyboru dwóch pakietów: darmowego pakietu standard oraz płatnego pakietu premium umożliwiającego skorzystanie z wielu dodatkowych opcji i wyróżnienia na liście wyszukiwania. Po zamówieniu pakietu pierwszym etapem do dodania oferty jest rejestracja w serwisie. W celu potwierdzenia rejestracji wyślemy link aktywacyjny na Twój adres mailowy. Drugi etap to podanie danych do kontaktu z obiektem i przygotowanie opisu obiektu, który później będzie wyświetlany na stronie. System intuicyjnie poprowadzi Ciebie przez kolejne kroki, jednak jeśli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości lub pytania pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z pomocy telefonicznego Doradcy Klienta.

 

Czy będę mógł później edytować ofertę?

 

Twój identyfikator w serwisie to adres mailowy i hasło, które definiujesz przy pierwszym logowaniu. Po przejściu na swoje konto masz możliwość korygowania oferty nieograniczoną ilość razy przez 24h na dobę.

 

Czy jest możliwość podwyższenia pakietu, np. zamówiłem pakiet standard, a po miesiącu zdecydowałem się na premium?

 

W każdej chwili możesz zmienić swój pakiet na wyższy. Ważność Twojej oferty zostaje wówczas przedłużona o kolejny rok od dokonania zmiany.

 

Czy będę mógł usunąć moją ofertę z bazy?

 

Po zalogowaniu na swoje konto możesz w pełni zarządzać swoimi obiektami: dokonać edycji obiektu, dodać nowy, a także usunąć istniejący.

 

Moja firma prowadzi dwa różne ośrodki. Czy będę miał możliwość ich dodania na jednym koncie?

 

Tak. Do jednego konta można przypisać wiele obiektów i dla każdego z osobna skonfigurować ofertę.

 

Dlaczego warto korzystać z ofert last minute?

 

Oferty last minute są zawsze tańsze i warto z nich skorzystać. Podstawową zasadą last minute w naszym serwisie jest możliwość wystawienia oferty tylko na 30 dni do przodu. Do tego cena musi być o co najmniej 30% niższa od standardowej, żeby system zaakceptował wystawienie oferty. Posiadacze konta premium mają możliwość dodawania ofert last minute nieograniczoną ilość razy w ciągu roku, czyli zawsze kiedy w ostatniej chwili zwolni się pokój lub zostaną ostatnie wolne miejsca na dany termin.

 

Prosimy o sugestie, uwagi i pytania